Tatueringar...

Läste nyss ett inlägg i en blogg om tatueringar och så här svarade jag:

Jag gillar inte tatueringar, över huvudtaget! Det kan bli svårare för dig att få modelljobb eftersom det är mycket jobb med att sminka över tatueringarna. Dessutom kan det faktiskt göra att man får svårare att få vilket jobb som helst. Dessutom tänk att du ska ha tatueringen tills du dör, hur kul är det att ha en rynkig hängande bild på sig. Du kan dessutom ångra dig. Visst man kan ta bort dem senare med laser, men hur kul är dett att bli helt i värsta fall ärrig och i vanliga fall få fula pigmentfel. Nja, gör en tatuering i henna om du ska ha ngn. Den håller i ngn vecka, då kan du dessutom variera mer!

Kramar

Visst jag kan tycka att det är snyggt, här är till exempel några tatueringar jag tycker är coola.






Fast jag tycker inte att det är värt att göra för det. Någon man garanterat ändå tröttnar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0