Spotify

Pust! Nu har jag varit duktig och pluggat franska i en timme. Spontanryck!
Så nu får jag återgå till att leka med spotify (och bloggen såklart). Hittade just ett underbart 80-tals album. Jump(for my love), Tell it to my heart och Sweet dreams är några klassiker. Kan typ inte sitta still, fast eftersom min familj är hemma så blir det inget dansa and go crazy ikväll....

Ska nog vara en duktig flicka och somna lite tidigare ikväll. Det blir alltid lite för sena kvällar och det är ingen hitt att somna på morgontåget. Dessutom ser man helt hemsk ut. Får inte glömma att jag inte kan koncentrera mig på kurserna. Borde plugga lite juridik imorgon bitti på bussen också. Om inte Magnus sitter på bussen, då får man inget vettigt gjort. Jag blir alltid helt hyperaktiv om han är på bussen. För de som inte vet att han är min bästis kunde man tro att jag var en liten kär skolflicka...eller allmännt skadad i huvudet.

Ajaa, nu ska jag lägga en hårinpackning från:
 
Riktigt bra måste jag säga, håret blir lent och blankt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0