London

Har just bestämt dejt med L imorgon och det får bli på vårat stammisställe.
För tanken slog mig, att hon åker till London snart. Hon kommer vara där länge, god knows how long?
Så nu måste vi verkligen passa på att träffas. Så från och med nu blir det regelbundna fikor!
Så att kan vi känna, efter våran 70:e fika, när vi är feta och glada att vi träffats så mycket vi kunnat.
Men L får också räkna med att jag kommer och hälsar på i London. Jag har aldrig varit där men skulle mer än gärna åka dit. Resor är något jag aldrig tackar nej till. Fast jag kan inte undgå att tycka att det ska bli väldigt tråkigt att L åker. Visst är jag glad för hennes skull, men samtidigt kommer jag sakna henne och hennes härliga go i livet. Hon är ingen person som bara drömmer, hon ser faktiskt till att drömmarna uppfylls också. Det tror jag också att dem kommer att göra, med hennes drift och charm kommer hon långt.



Så om du läser detta nu L, love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0