Lär känna mig!

För er som inte redan känner mig kan det vara lite kul att få veta lite gott och blandat om mig!

Jag heter Anna, för er som inte redan har fattat det! Är 17 år och går andra året på gymnasiet. 
Bor utanför Stockholm med min familj och är smygkär i Danny Saucedo. Eller för er som känner mig är det inte så hemligt.
Har också en underbar älskling, som är ingen mindre än min lilla dvärg schnauzer Bella! Jag är också mycket intresserad av mode, film och musik! Beroende av Gossip Girl som vilken 17årig tjej som helst. Alltså behöver jag nog inte nämna att jag snor lite stylingtips därifrån!



Det var allt för denna gång! Nu ska jag rota fram lite bilder som jag ska publicera lite senare!

Hare gött så länge!

Kommentarer
Postat av: Walentin

någonstans ska man börja :D jag är inte direkt någon veteran ;P

2009-11-08 @ 00:07:15
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Loinds

gossip girl aw chuck :D:D



blogga mera :D

2009-11-08 @ 00:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0