Jimmy Choo for H&M

Iad var jag på Jimmy Choo for H&M. Jag kom tidigt dit för att hinna plocka år mig något från kollektionen. Men bara efter bara 3 minuter var alla kläder slut och jag han först bara plocka åt mig en jacka. Men jag var glad att jag fick något, så jag ställde mig i kassan för att betala och då står en tjej bredvid mig och tänkte sätta tillbaka sitt linne för det var i fel storlek, då tog jag den snabbt! Så man fick deala sig till varor. Byta och hålla hårt i kläderna, det var helt galet. Det fanns de som armbågade sig fram och sa till människor att kläderna såg fula ut på dem bara för att de skulle släppa plagget, brutalt! Men kul var det! Slutade med att jag kom hem med 5 kassar Jimmy Choo plagg! Jag kund einte vara gladare, thank god att jag har sparat pengar inför detta! Så idag är jag riktigt glad! Inget och absolut inget kan förstöra min dag!


Den blåa klänningen är ett av plaggen jag köpte!



Kommentarer
Postat av: Magnus

Oj, fan vad nice! Men hur fan fick du ihop fem kassar om du bara köpte ett linne och en jacka? Hihi puss <3

2009-11-14 @ 23:18:00
URL: http://reid.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv:Jag köpte en klänning, en jacka, ett armband, ett linne och en till jacka till mamma och till sist lite H&M stuff(inte jimmy Choo). För man fick 20% på resten ;) Så fem kassar blev det ;)

2009-11-15 @ 13:16:46
URL: http://annassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0