Gomoooorrron!

Idag vaknade jag runt tolv, då får jag ångest. Det känns som man sovit bort hela dagen. Så då blir jag stressad till tusen. Typ sprang in i duschen,klädde på mig snabbt som fan och hällde i mig frukosten! Så nu är jag på schemat igen. Så nu har jag städat mitt rum, och hunnit laga lite brunch!

Dagens planer är allt annat än intressanta.
Ska försöka läsa lite i engelska boken eftersom jag har det i läxa.
Sen ska jag klippa klorna på vovven och kanske trimma henne lite.
Sen ska jag faktiskt köpa lite hundprylar på internet. Hundhalsband bland annat, eftersom de alltid är för dyra eller fula i hundbutiker. Sen kanske jag ska köpa någon rolig outfit till min vovve. För hon fryser så brutalt på vintrarna då vi åker till Åre. Så en stickad kofta eller något. Så det blir lite Pimp my dog idag.
Sen har jag inga andra planer, får se vad som händer.

Harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0