Fredagen den 13e, otursdag?

Hej alla läsare!

Idag är det fredag den 13e, otursdagen med andra ord. Jag har inte haft speciellt otur mer än att R spillde, nej juste! Han dreglade chocklad på mitt byxben. Alltså hur lyckas man?  Annars har jag klarat mig, än så länge! Sedan så hade vi simning i skolan, jag var grymt otaggad så skippade med och lekte med R, J och J, mycket roligare! R och J satt och drog några helt klockrena skämt. De pöjkarna är för sköna. Sen när jag skulle åka hem efter sista lektionen, som för den delen slutade 16.10 hade jag sällskap på tåget av J. Hon och jag har bara känt varandra i några veckor men hon är en riktigt gullig tjej faktiskt. På tåget såg jag mitt tåg-span! Snyggaaaaaaste killen! Han liknar verkligen Alex Pettyfer!




Måste verkligen råka gå in i honom eller något så vi kan prata! hahah!
Eller vad ska man göra för att få kontakt...på ett tåg??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0