Fars dag!

God morgon alla läsare!
Ja tänk att jag redan får chansen att säga så! Har bara haft bloggen i lite mer än än 12 timmar och läsarna ligger redan på 17 unika! Hurra!




Fast det var egentligen inte det jag skulle prata om idag. För idag är det fars dag! Så idag ska jag mixa ihop en spellista med pappas favorit låtar och bränna ut till honom. Han älskar nämligen att ha något att lyssna på i bilen. Tro det eller ej men min pappa har grymt bra musiksmak. Nästan identisk med min! (höhö) Lite David Guetta samtidigt som den gamla låten Maneater också funkar bra. Detta blir dagens lilla projekt!
Sen ska jag försöka göra allt i min makt för att öppna franskaboken. Måste trycka i mig lite glosor.
Hörs lite senare. Bye!

Kommentarer
Postat av: Walentin

hipp hurra!

2009-11-08 @ 13:36:59
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0