Danderyds sjukhus!

Idag(på dagen) ska jag opereras på danderyds sjukhus. Jag ser inte fram emot det. Kommer ha massa nålar i kroppen, massa smärtstillande, ingen mat/dryck i magen och sedan bli nedsövd för att sedan opereras i 1-2 h. Jobbigt värre. Sen måste jag stanna på sjukhuset i 2-3 h för att vila upp mig. Så när jag kommer hem är jag helt blågul och svullen och har massa stygn, tack gode gud för att jag ska ta starka grejer för att inte behöva ha så ont som man kunde ha! Så just nu har jag lite lätt panik. Allt är schema lagt, från när exakt jag ska äta och dricka och vad det är. När jag ska ta några bedövningsplåster för nålarna och när jag ska ta tabletterna. Vilka kläder jag ska ha och ja ALLT! Ångest! Jag vill inte ens ta upp riskerna...Så det är synd om mig. Så några uppdateringar här lär det nog inte bli imorgon.

Kommentarer
Postat av: magnus

Det kommer att gå finfint idag <3 love ya

2009-11-26 @ 15:01:45
URL: http://reid.blogg.se/
Postat av: L

VAAAAAAAA?!? VAD HAR HÄNT?????? :( :(



kmr säkert gå bra iaf <3

2009-11-27 @ 10:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0