Trött torsdag

Herregud vad jag är trött idag, segaste dagen ever! På varje lektion var det filmvisning. Totalt onödigt... Kunde vi inte bara fått lov idag istället? Sen åt jag på donken med ...typ hela gänget på 12 pers. Så ett onyttighetspoäng! Sen hade jag köpt godis till F eftersom vi skulle byta julklappar imorgon. Men tjockis som jag är, åt jag upp det. Nyss faktiskt. Så ni har jag ont i magen. Sen var det snöstorm. Alla tibbles elever drygade kvar i skolan pga försenade och inställda bussar och tåg. Roligt värre. Sen hade jag " tydligen" engelska bokredovidning. Hade inte förberätt mig alls och kom knappt ihåg vilken bok jag hade eller vad den handlade om. Så jag själv tyckte det gick åt skogen. Fast det blev VG+, tack gode Gud att jag är bra på engelska. Efter skolan köpte mamma och jag julklappar till papi! Så ett pluspoäng där!

Kommentarer
Postat av: Magnus

ÄNTLIGEN LITE UPPDATERIMG!!!!!!!



sv: ja, särskillt bra kanske dom inte sjunger. Men det dom sjunger om stämmer ivarje fall.

2009-12-17 @ 23:30:28
URL: http://reid.blogg.se/
Postat av: Magnus

SV: Give the little sötnos a brake. Han är tre och är från Japan. Tror nog inte du kunde prata flytande engelska när du var tre :P

2010-01-06 @ 19:43:19
URL: http://reid.blogg.se/
Postat av: lindaaa

blogga blogg ...? :D

2010-01-29 @ 15:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0