Tid hos kirurgen.....

Idag fick jag tid hos doktorn, tack gode Gud för så kort varsel! För jag har fortfarande väldigt ont sen operationen och vi misstänkte att såret var infekterat. Mycket riktigt! Såret var väldigt infekterat så doktorn...eller egentligen kirurgen om det ska vara helt rätt sa att det var pencelin som gäller framöver. Så sammanlagt har nu mina tabletter som ska tas flera ggr om dagen gått från 2 1/2 till 4 1/2! Usch säger jag bara. Kirurgen var dessutom tvungen att avlägsna all vätska som bildades. Så in med ett smalt rör och sugen på. AJ säger jag bara. sen tog han bort stygnen. Han tycke ändå att såret hade läkt så pass fint att det var dags. Fint och fint tänkte jag. såret är fortfarande öppet på ett litet ställe så hur tänkte han här? Att ta bort stygnen gjorde iaf så ont att så fort jag klivit ut ur rummet satte jag igång att storböla. Något jag helst inte gör in public. Så en riktig piss-dag har det varit idag!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hoppas du blir bättre snart<3

2009-12-04 @ 17:34:14
URL: http://reid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0