Kan trösta mig med min iPhone!

Hejsan! Sitter här och bloggar på Iphonen, som jag skaffade förra veckan. Förstår mig inte på andra mobiltelefoner längre. Varför krångla till det? iPhone är ju så lätt att förstå att till och med en mongolid kan andvända den. Mina vänner noterar alltid att de tycker den ser så krånglig ut, but they are wrong. Så bästa köpet någonsinn. För er som undrar hur operationen gick kan jag meddela att det gick bra. Inga komplikationer. Men har ont 24/7 så det är något som är mindre kul. Går på många smärtstillande tabletter men de hjälper inte helt och fullt. Men jag överlever nog. I skolan har de flesta varit jättesnälla mot mig, speciellt killarna. Men trots det så var första dagen i skolan sen operationen jättejobbig. En av "biverkningarna" eller vad man säger av denna operation var att man lätt får feber och att kroppen lätt blir helt slut eftersom all kraft går till att läka. Så det suger. Så nu känns det som om jag är döende. Så imorgon blir det tillbaka till vilan hemma. Det kanske låter skönt? Men om sanningen ska fram vill jag inget hällre än att bli frisk och gå till plugget igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0