Ann-Ahl

Så eftersom det förra inlägget var rätt så seriöst tänkte jag bjuda lite på mig själv i detta inlägg. Något jag jämt gör irl! Gör bort mig, säger saker då pinsamma Situationer uppstår och är allmänt störd när jag är med en snygg kille(dockinteomdetärennäravän). Jag gillar att skoja och ibland när jag skojar och börjar skratta så finns det lixom ingen off-knapp. Jag skrattar så mycket att jag inte får syre och då har jag inte det vackraste skrattet. Något vissa killar i klassen ofta påpekar är att mitt skratt påminner om Goofys skratt! Lite hiöhiöhiö-aktigt. Ofta lixom??? Fast jag vet att jag inte låter så. Hoppas jag. Annars blir det hoppa ner för en bro. Jag har faktiskt fått komplimanger för mitt skratt också. Mitt skratt är ärligt. Lite för ärligt kanske, för jag är inte så bra på att fejk garva. Ibland behöver man kunna det. Tro mig, det är pinsammt när någon drar ett skämt och man bara sitter och ler som ett retard. Men med och åt mig själv skrattar jag ofta och gärna. Sedan så skrattar jag mycket med mina bästa vänner magis och aggie! Med och åt dem. Nu kanske du tänker intresseklubben antecknar men sluta inte läsa än. Göra bort mig är jag också bra på. Idag till exempel, satt jag i kafeterian och åt lite godis med Mickan. Så när jag precis slagit rekord i att stoppa i äkligt mycket choklad i munnen kom en killkompis och satte sig med två kompisar vid bordet bredvid. Så mitt hej var vell inte det fräschaste.. Sen när jag äntligen såg acceptabelt ren ut i munnen började vi snacka. Han låssades dryga sig genom att köra klassikern "ta- om-det-jag-hörde-inte-tjugofyra-gånger" satt jag fortfarande där som en dum bimbo och berättade vad jag sa over and over again. Svårt att beskriva men jag kände mig allvarligt Iq-befriad.. Men det var ju bara ett fjuttugt exempel. Har gjort värre saker som jag som tur är förträngt för tillfället. Man har ju slängt iväg kommentarer på fyllan till killar som: alltså tro inte att du är snygg. Jag är lik Angelina Jolie seruseruseruuu? Du vill ha mig, det ser jag på dig. Min kjol är ingen kjol.... Det är en.....TRÖJJAA! Osv osv pinsamma situationer. Fast de situationer jag älskar mest. För jag har mycket självironi och har lätt för att bjuda på mig själv. Vare sig det gäller ovanstående fjutt-exempel eller riktigt pinsamma grejer som inte ens får stå i bloggen. Hoppas något av detta fick dig att le. Pussochhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0