Åre på jullovet!

Oj oj oj säger jag bara! Stressad till tusen. Prov och inlämningar samt muntliga redovisningar varje dag denna vecka. Sen ska jag hinna köpa julklappar också. De faktum att jag slutar sent varje dag gör att orken inte heller är på topp. Fast den största frågan är hut ska man hinna allt? Säger bye bye till juridik klassen på fredag för att bjuda in det efterlängtade jullovet. Sen på lördag blir det fest! Då blir det antagligen premiär för Jimmy Shoo klänningen. Sen, myyycket tidigt på söndag bär det av till Åre! Så tiden är knapp om jag ska hinna göra något här hemma. Kommer inte hem förens dagen innan skolan startar igång igen. Men det ska bli sjukt mysigt att åka till Åre och familjens fina lägenhet. Det är trots allt mitt andra hem. Skönt att slippa stockholmsstressen. Men bara efter några dagar kommer min barndomsvän Magnus och hälsar på, i en vecka. Sen över nyår kommer en annan barndomsvän som jag känt lika länge och bor hos mig. Så magnus, Agnes och jag över nyår. Tänt varehääär! Sen åker Magnus tillbaka till vår allas huvudstad med tåg och Agnes stannar. Ska bli sjukt kul att ha dem båda i Åre. Men sen måste ju Agnes också fara hem. Eftersom jsg och Gud är bff så har han fixat så att jag har turen att Michaiela ska bo med sin morbror m familj i Åre. Så de blir kompisar varje dag. Härligt! Supermysigt! Underbaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0